maanantai 12. huhtikuuta 2010

Nice day


Theii, tänään minä tosiaan pyöräilin kouluun, vihdoin ja viimein. Oli muuten hyvin piristävää aamutuimaan lähteä polkemaan semmoset 9km. Läksyt olin jo tehnyt kotona, jottei tarvitsisi koulussa niitä ennen tuntia ählätä.

Meillä oli hyvin yllätyksellinen äidinkielen tunti tänään. Opettajamme palautti meille yritys hyvä-aineita ja kappas, minun aineeni, jota pidin todellakin surkeana ja kohan vain kirjoitettuna olikin yksi parhaimmista aineista, siilä se oli lähetetty myös yritys hyvä -kirjoituskilpailuun. Tämä oli minulle hyvin positiivinen yllätys. Opettajamme myös luki kolme ainetta, jotka oli lähetetty kilpailuun ja oma aineeni kuulosti ihan yhtä hyvältä kuin muidenkin. Tämähän siis todistaa, etten usko itseeni lähes ollenkaan. Mutta ehkäpä tämä tapaus muuttaa asiaa parempaan suuntaan. =)

On se muuten jännä miten pienet asiat voi saada ihmisen hyvälle tuulelle. =) Pienet kommentit voivat piristää niin kummasti. Minun päiväni ainakin pirityi kovasti tänään. =D

Tälläviikolla pitäisi suunnitella ja valmistaa kokoanainen ateria perheelle, sillä se on kotsan läksy. Ajattelin tehdä jotain pastaa, mutta jälkiruokaa en vielä ole ehtinyt valita. Huomenna ajattelin taas pyöräillä kouluun, sillä sää varmaankin on hyvä. =D Tänään alkoikin kesäkuntoon 2010 haasteeni...hahha varman siihen pystynkin tällä menolla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti